Blog o pozyskiwaniu klientów B2B

LinkedIn Sales Navigator w sprzedaży B2B – jak pozyskiwać klientów?

Jak skutecznie wykorzystać LinkedIn i Sales Navigator w sprzedaży?

21 luty, 2025

Modele AI w sprzedaży B2B na LinkedIn – Automatyzacja prospectingu

Jak wykorzystać modele AI do pozyskiwania klientów na LinkedIn?

7 marca, 2025

Infografika przedstawiająca 5 najczęstszych błędów w prospectingu B2B

5 najczęstszych błędów w prospectingu B2B – jak ich unikać i zwiększyć skuteczność

23 marca, 2025

Skontaktuj się z nami!

Zostaw swój adres e-mail, a skontaktujemy się z Tobą tego samego dnia. Podaj numer telefonu, a oddzwonimy, aby porozmawiać o Twoich potrzebach.

Jakub Górski

Co-Founder
+48 503 655 783
jakubgorski@leadlever.pl

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Po ustaleniu celów współpracy analizujemy obszary działania handlowców oraz zakres ich odpowiedzialności. Na tej podstawie organizujemy warsztat, na którym wspólnie budujemy podstawy działań prospectingowych. W kolejnym kroku rozpoczynamy indywidualną współpracę z handlowcami, koncentrując się na tworzeniu kampanii oraz automatyzacji procesów.

Bazując na danych wypracowanych podczas warsztatu, pomożemy Ci opracować strategię komunikacji oraz stworzyć listę kontaktów, do których skierujesz swoje działania. Wykorzystamy narzędzia do automatyzacji, które umożliwią identyfikację skutecznych metod pozyskiwania klientów, zwiększenie zasięgu działań oraz oszczędność czasu przeznaczanego na prospecting.

Aby zrozumieć, które z metod i narzędzi przynoszą najlepsze efekty. Proces umożliwia weryfikowanie tego, co i z jakim skutkiem działa w danej branży oraz segmencie. Pozwala również na identyfikowanie tych metod, które nie przynoszą efektów i uniknięcie powielania ich w przyszłości.

Wypracowany proces pozyskiwania nowych klientów sprawi, że handlowiec po dołączeniu do Twojej firmy nie musi sam szukać najlepszych metod kontaktu z nowymi klientami i sprawdzać postawionych przez siebie tez. Wcześniejsze opracowanie procesu prospectingu pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze oraz uniknąć rozczarowania nowym handlowcem w pierwszych miesiącach pracy.

Wszystkie dane, takie jak baza klientów, kontakty, wypracowane założenia, jak i sam proces pozostają w Twojej firmie po zakończeniu współpracy.

W zależności od tego, czy wybierzesz LinkedIn czy cold mailing, pomożemy Ci w przygotowaniu profili LinkedIn, stworzeniu domen oraz zaplanowaniu sekwencji wiadomości, wykorzystując nowoczesne narzędzia do pozyskiwania nowych klientów.

To Ty definiujesz rynek, na którym mamy skupić nasze aktywności. Nasze doświadczenie obejmuje również pozyskiwania klientów na rynku międzynarodowym i sprzedaży zarówno produktów, jak i usług. Z pełnym zaangażowaniem będziemy Cię wspierać na wszystkich wskazanych rynkach.

Scroll to Top